Shopaholic

Har saffat en ny kategori som heter Shopaholic, den är för allt jag köper... Jag shoppar nästan alltid nåt när jag är i stan eller får saker hehe... Här kommer dagens fynd, fick kläderna och köpte resten.'
 
Sminkborste H&M 29:-
Armband Ur&Penn 30:- Mammas arm
Ögonskugga från Viva la Diva, Åhlens 70:- On the beach Nr901
Linne/tunika KappAhl 150:- (Finare på någon än på bilden)
Tröja KappAhl 150:- VAr tvungen att visa armen för det är där den är speciel :)
 
Brukar alldrig hitta nåt på kappahl men nu hitta jag två tröjor:)
 
Även fast jag inte skrivit når på bilderna (är trött och orkar inte ville bara få upp bilderna) så är det förbjudet att kopiera om jag inte sagt annat !!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0