Skönhetstips !!!

  Nu tänkte jag att ni ska få lite skönhetstips !!!
 
1. Ett tips för att noppa ögonbrynen
Tycker du det gör ont att noppa ögonbrynen ? Gör det efter du duschat så är hårsäcken öppen och det gör inte lika ont , jag har testat och tycker det funkar riktigt bra! Värt att testa!
 
2.  Naturlig sminkborttagning
I sminkbortatgingar finns massa kemikalier som kan göra huden torr. Om du vill ha en naturlig sminkborttagning så kan man ta mandelolja, det tar bort sminket och är snäll mot ögonen och huden. Jag har inte testat men mamma ska köpa hem om ett tag , så ska jag testa det snart.
 
3. Len hud
Om du vill ha len hud kan du alltid lägga i lite olivolja i badet, det gör huden len och mjuk. Har inte testat för vi har inte når badkar :( Vill testa så får väl göra det hos syrran nån gång.
 
4. Drick vatten och sov
Att dricka mycke vatten och att sova bra, är ett stort steg till att få fin hud. Vattnet återfuktar huden inifrån och hjälper magen arbeta bättre. Att sova är också ett bra tips, sover du lite eller dåligt syns det på dig direkt. Kropprn behöver sova för att kroppen återställersig, den städar rent och bygger upp. Jag driker otroligt mycker vatten (och all annan dricka hehe) och jag blir nästan aldrig torr, jag sover som en stock och aa mår super bra!
 
Det var nåra kommer kanske mer nån annan gång hoppas jag :) Hoppas ni gillar dom <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte bra tips vännen! Kram.

Svar: None
fannystyle.blogg.se

2012-06-19 - 21:59:13
URL: http://minlillagarderob.blogg.se
Postat av: Frida Johansson

eller kan man noppa ögonbrynen med tråd!!
jätte bra!!!
puss gumman!! <3

Svar: Tack ,aa jag vet men fattar inte hur man gör hehe, Puss på daj med <3
fannystyle.blogg.se

2012-06-20 - 19:00:20
URL: http://fridajohannson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0